Koszyk
W koszyku nie ma jeszcze produktów
Zwroty i reklamacje
Skontaktuj się z nami:
- e-mail: sklep@interpro.pl
- Formularz kontaktory dostępny tutaj
- Godziny pracy działu obsługi klienta : pn-pt 8.00-15.30.
|
|
Wypełnij elektroniczny formularz zwrotu towaru | Wypełniony formularz odeślij razem z towarem i kopią dowodu zakupu lub prześlij na adres sklep@interpro.pl |
Odeślij towar na adres: Inter-Pro ul. 1 Maja 19 43-300 Bielsko-Biała |
Osoby przyjmujące zwroty ocenią stan produktu i jego kompletność. W przypadku stwierdzenia niezgodności, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu proporcjonalnie do zmniejszenia wartości Towaru. |
Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni na podany przez Ciebie numer konta. |
|
|
W celu złożenia reklamacji należy skontaktować się z biurem obsługi klienta: e-mail: sklep@interpro.pl |
Inter-pro nie udziela gwarancji na sprzedawane przez siebie towary. Gwarancji udzielają producenci towarów lub ich autoryzowani przedstawiciele na terenie Polski w przypadku dołączenia do danego towaru karty gwarancyjnej określającej warunki gwarancji. W związku z powyższym uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej oraz we wskazanej w niej sieci serwisowej. |
Odeślij towar na adres: Inter-Pro ul. 1 Maja 19 43-300 Bielsko-Biała |
Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni od momentu otrzymania przez nas towaru. |
Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni na podany przez Ciebie numer konta. |