Zwroty i reklamacje



Skontaktuj się z nami:

  • e-mail: sklep@interpro.pl
  • Formularz kontaktory dostępny tutaj
  • Godziny pracy działu obsługi klienta : pn-pt 8.00-15.30.


Procedura zwrotu towarów

Wypełnij elektroniczny formularz zwrotu towaru Wypełniony formularz odeślij razem z towarem i kopią dowodu zakupu lub prześlij na adres sklep@interpro.pl
Odeślij towar na adres:
Inter-Pro
ul. 1 Maja 19
43-300 Bielsko-Biała
Osoby przyjmujące zwroty ocenią stan produktu i jego kompletność. W przypadku stwierdzenia niezgodności, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu proporcjonalnie do zmniejszenia wartości Towaru.

Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni na podany przez Ciebie numer konta.




Procedura reklamacyjna towarów

W celu złożenia reklamacji należy skontaktować się z biurem obsługi klienta:

e-mail: sklep@interpro.pl
tel. +48 33 82 270 02

Inter-pro nie udziela gwarancji na sprzedawane przez siebie towary. Gwarancji udzielają producenci towarów lub ich autoryzowani przedstawiciele na terenie Polski w przypadku dołączenia do danego towaru karty gwarancyjnej określającej warunki gwarancji. W związku z powyższym uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej oraz we wskazanej w niej sieci serwisowej.
Odeślij towar na adres:
Inter-Pro
ul. 1 Maja 19
43-300 Bielsko-Biała
Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni od momentu otrzymania przez nas towaru.

Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni na podany przez Ciebie numer konta.

Produkt dodany do ulubionych
Produkt dodany do porównania

iqitcookielaw - module, put here your own cookie law text